Σοκ: 10 τρόποι δολοφονίας μας… με καρκίνο!

Αυτό είναι ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο για να το διαβάσουν όλοι. Κάθε μέρα με το ένα ή τον άλλο τρόπο έχουμε εκθέσει τον εαυτό μας σε κάποιους απο τους παρακάτω τρόπους!

Stop Alimentarius

cancer6_4Η επιδημία των καρκίνων είναι μια δολοφονική λειτουργία και μια κίνηση από τον λεγόμενο κόσμο της ελίτ για να θανατώσουν τον ανθρώπινο πληθυσμό. Είναι καλά τεκμηριωμένο ότι η Λέσχη της Ρώμης, ο Bill Gates, Τεντ Τέρνερ, οι Ροκφέλερ, ο Warren Buffet και πολλοί άλλοι παγκοσμιοποίητες σχεδιάζουν να κυριαρχήσουν και να αποδεκατίσουν την ανθρωπότητα με τη μείωση του πληθυσμού .

Όπως βλέπετε οι παγκοσμιοποίητες πρώτα μας προκαλούν τον καρκίνο και στη συνέχεια μας παρέχουν

Δείτε την αρχική δημοσίευση 3.253 επιπλέον λέξεις

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.