Κάλαντα στην Κερατέα στο Παλαιό Δημαρχείο

Κάλαντα στην Κερατέα στο Παλαιό Δημαρχείο

Ρεπορτάζ Βάλια Μιχαήλ
https://neaonlinedotcom1.wordpress.com

Την Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2013 Αντιπροσωπία της Δημοτικής Χορωδίας επισκέφθηκε τον Δήμαρχο Λαυρεωτικής κ. Κωνσταντίνο Λεβαντή για τα Κάλαντα των Χριστουγέννων. Οι Χριστουγεννιάτικες μελωδίες πλημμύρισαν το παλαιό Δημαρχιακό Μέγαρο της Κερατέας.
Παρουσία του Δημάρχου η Χορωδία τραγούδησε Χριστουγεννιάτικα τραγούδια και τα Κάλαντα των Χριστουγέννων.
Ο Δήμαρχος ευχήθηκε στον Πρόεδρο κ. Βασίλη Στουραίτη, στον Μαέστρο κ. Αναστάσιο Λαζάρου και σε όλους τους Χορωδούς ξεχωριστά Χρόνια Πολλά και ένα ακόμη δημιουργικό έτος 2014, προσφέροντας τους παραδοσιακά κεράσματα. Όπως πάντοτε εξήρε το έργο που επιτελείται στην Χορωδία και την συνεχή πρόοδο και άνοδο του επιπέδου των συναυλιών που παρουσιάζονται, με αποτέλεσμα η Χορωδία να έχει από πάρα πολλά κράτη του εξωτερικού και της πατρίδα μας προσκλήσεις για να διαγωνισθεί σε υψηλών προδιαγραφών χορωδιακούς διαγωνισμούς.
Στην συνέχεια ευχαρίστησε τον Μαέστρο και Διευθυντή της Χορωδίας για την καλή συνεργασία και την προσπάθεια που κάνει για την αναβαθμισμένη παρουσία της Χορωδίας σε πολλές συναυλίες και εκδηλώσεις του Δήμου Λαυρεωτικής.
Ο Πρόεδρος ευχαρίστησε τον Δήμαρχο για τα καλά του λόγια και το συνεχές του ενδιαφέρον και υποσχέθηκε ότι όλοι μαζί θα προσπαθούμε να φθάνουμε τους υψηλούς στόχους που βάζουμε και σαν αποτέλεσμα να έχουμε πάντα επιτυχίες.

xorodia kalanda 2013 (7)xorodia kalanda 2013 (3)xorodia kalanda 2013 (8)xorodia kalanda 2013 (9)

xorodia kalanda 2013 (11)xorodia kalanda 2013 (5)

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.