Τάρτα με λευκό τυρί και λουκάνικο

ΥΛΙΚA: (για τέσσερις μερίδες)

Για τη γέμιση:
200 γρ. λουκάνικα
200 γρ. φέτα
2 αυγά
100 ml κρέμα γάλακτος
1 ψιλοκομμένη πιπεριά
1 ψιλοκομμένο κρεμμυδάκι
Aλάτι και πιπέρι
Για τη ζύμη:
400 γρ. αλεύρι
200 γρ. βούτυρο
1 αυγό
2 κουταλιές της σούπας γάλα
Aλάτι, πιπέρι και ρίγανη]

ΕΚΤΕΛΕΣΗ:

Ανακατεύουμε τα υλικά για τη ζύμη, ζυμώνουμε και απλώνουμε τη ζύμη σε μία φόρμα τάρτας.

Την καταψύχουμε για 10 λεπτά και μετά τη ψήνουμε για 15 λεπτά, αφού την έχουμε τρυπήσει για να μην φουσκώσει.

Κόβουμε τα λουκάνικα σε μικρότερα κομμάτια και τρίβουμε ή κομματιάζουμε τη φέτα.

Χτυπάμε την κρέμα μαζί με τα 2 αυγά και βάζουμε μέσα στο μείγμα το κρεμμύδι, την πιπεριά, αλάτι και πιπέρι.

Γεμίζουμε την τάρτα με τα λουκάνικα, τη φέτα και το μείγμα και τη ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς, για 30 – 45 λεπτά, μέχρι να δέσει η γέμιση.

Μία συνταγή από τον σεφ Βασίλη Αλβανίδη

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.