ΝΠΔΔ Θορικός: Απόφαση για την πρόσληψη προσωπικού -15 μουσικών ωρομίσθιων ορισμένου χρόνου

ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΟΜΟΦΩΝΑ
Την πρόσληψη εποχιακού προσωπικού για τη λειτουργία του Ωδείου Δημοτικής Ενότητας Κερατέας και συγκεκριμένα την πρόσληψη δεκαπέντε (15) ατόμων που θα αμείβονται αποκλειστικά από έσοδα υπό τη μορφή αντιτίμου, ως περιγράφεται κατωτέρω:

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ / ΑΡ. ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΙΔΟΧ
Μουσικών πιάνου (ΔΕ) 3
Μουσικών κιθάρας (ΔΕ) 3
Μουσικών βιολιού (ΔΕ) 1
Μουσικών πνευστών οργάνων (ΔΕ) 1
Μουσικών κρουστών οργάνων (ΔΕ) 1
Μουσικών μπουζουκιού (ΔΕ) 1
Μουσικών Παραδοσιακής μουσικής (ΔΕ) 2
Μουσικών θεωρητικών 2
Μουσικών φωνητικής 1

Οι παραπάνω θα προσληφθούν με σύμβαση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου με αντίτιμο όσο διαρκεί η σχολική περίοδος.
Για τις ανωτέρω δεκαπέντε (15) θέσεις έχει προβλεφθεί η σχετική πίστωση στον εγκεκριμένο και επικυρωμένο προϋπολογισμό του ΝΠΔΔ «ΘΟΡΙΚΟΣ» του Δήμου Λαυρεωτικής έτους 2013 και ειδικότερα θα βαρύνουν τους Κ.Α. 15-6041.001 και 15-6054.001 και θα βεβαιωθεί ότι στον προϋπολογισμό του οικονομικού έτους 2014 του Ν.Π.Δ.Δ. Δήμου Λαυρεωτικής έχουν προβλεφθεί αντίστοιχες πιστώσεις .

Η πρόσληψη του ανωτέρου προσωπικού κρίνεται επιβεβλημένη και αναγκαία .

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.