Τεκμήρια διαβίωσης μόνο για ελεύθερους επαγγελματίες

Προσθέστε ἐδῶ τὴν δική σας ἄποψη… (προαιρετικό)

αἰέν ἀριστεύειν

Τίτλοι τέλους για τα τεκμήρια που επιβαρύνουν μισθωτούς-συνταξιούχους – Έρχεται ηλεκτρονικός έλεγχος του «πόθεν έσχες» για κινητή και ακίνητη περιουσία 8,5 εκατ. φορολογουμένων – Στο περιουσιολόγιο θα καταγράφονται δάνεια, καταθέσεις, ακόμη και οι λογαριασμοί ΟΤΕ, ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ

Στην κατάργηση των τεκμηρίων διαβίωσης από το 2014 προχωρά η κυβέρνηση, καθώς τίθεται σε εφαρμογή το ηλεκτρονικό περιουσιολόγιο.

Ο ηλεκτρονικός έλεγχος του «πόθεν έσχες» για την ακίνητη και κινητή περιουσία των φορολογουμένων αναμένεται να διορθώσει τις «αδικίες που συνέβαιναν με τα τεκμήρια διαβίωσης», όπως εξήγησε σε τηλεοπτική του συνέντευξη ο υπουργός Οικονομικών, Γιάννης Στουρνάρας. Φέτος είναι η τελευταία χρονιά που θα ισχύουν τα τεκμήρια για κατοικίες, ιδιωτικά σχολεία, σκάφη αναψυχής, πισίνες, πολυτελή αυτοκίνητα και οικιακές βοηθούς.

Δείτε την αρχική δημοσίευση 152 επιπλέον λέξεις

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.