Έρχονται μέτρα με… φερετζέ

Προσθέστε ἐδῶ τὴν δική σας ἄποψη… (προαιρετικό)

αἰέν ἀριστεύειν

Η αποτυχία της κυβέρνησης να πιάσει τους στόχους σε εισπράξεις και αποκρατικοποιήσεις φέρνει νέα χαράτσια

Νέα μέτρα με… φερετζέ έρχονται το 2014, αφού η αποτυχία της κυβέρνησης να πιάσει τους στόχους, τόσο στις εισπράξεις όσο και στις αποκρατικοποιήσεις, ενεργοποιεί την αυτόματη διαδικασία για την πληρωμή όσων λείπουν.
Με τη διαφορά ότι βάσει της συμφωνίας της κυβέρνησης με την τρόικα αυτά τα νέα μέτρα δεν θα ανακοινωθούν ποτέ, αλλά θα ενσωματωθούν στον νέο προϋπολογισμό, το προσχέδιο του οποίου θα καταθέσει η κυβέρνηση στη Βουλή την επόμενη Δευτέρα 7 Οκτωβρίου.
Όπως έχει ήδη συμφωνηθεί – και γι’ αυτό η επίσκεψη της τρόικας στην Αθήνα εξελίχθηκε σε ιδιαίτερα χαμηλούς τόνους –, η πολιτική αντιπαράθεσης, με βάση την οποία η κυβέρνηση «πιεζόταν ασφυκτικά» (σ.σ.: με άρνηση της επόμενης δόσης κ.λπ.) και στο τέλος «αναγκαζόταν» να λάβει τα νέα μέτρα, έχει θεωρηθεί πλέον αντιπαραγωγική. Και αντικαταστάθηκε από μια πιο σιωπηλή τακτική, βάσει της οποίας τα…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 645 επιπλέον λέξεις

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.