Δεν είναι απλά άνεργοι. Είναι κάτι πολύ χειρότερο, παροπλισμένοι…

Προσθέστε ἐδῶ τὴν δική σας ἄποψη… (προαιρετικό)

αἰέν ἀριστεύειν

ploia

του Στρατή Μαζίδη

Δύσκολο πράγμα η ανεργία για όποιον την έχει ζήσει. Θυμάμαι ένα φίλο να μου ανακοινώνει πριν λίγα χρόνια ότι τον απέλυσαν. “Είναι ένας ψυχολογικός βιασμός”.

Και πράγματι αυτό ισχύει. Ειδικά για ανθρώπους όπως σήμερα που τους δείχνουν την έξοδο μετά από χρόνια προσφοράς σε ένα γραφείο. Βέβαια έστω και μέχρι πριν λίγα χρόνια, οι άνεργοι ήταν απλά άνεργοι, δηλαδή άνθρωποι ετίθεντο εκτός αγοράς εργασίας αλλά αρκετές φορές κατάφερναν εύκολα – δύσκολα να ξαναμπούν σε αυτή.

Δείτε την αρχική δημοσίευση 338 επιπλέον λέξεις

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.