Πόσα καρκινογόνα φυτοφάρμακα φάγατε σήμερα;

Προσθέστε ἐδῶ τὴν δική σας ἄποψη… (προαιρετικό)

αἰέν ἀριστεύειν

Πόσα νόμιμα και πόσα παράνομα; Οι απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά διαφέρουν ανάλογα με το ποιος αναλαμβάνει να βγάλει το φίδι από την τρύπα.
Εάν ρωτήσετε τους υπευθύνους επιστημονικών φορέων και περιβαλλοντικών οργανώσεων, θα σας απαντήσουν ότι σίγουρα έχετε φάει ζιζανιοκτόνο γλυφοσάτης και τουλάχιστον 27 ακόμα εξαιρετικά τοξικές ουσίες που θεωρούνται ύποπτες για καρκινογενέσεις.
Εάν ρωτήσετε τους αρμοδίους του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης, θα σας απαντήσουν ότι τα φρούτα και τα λαχανικά είναι ασφαλή, αρκεί τα υπολείμματα των επικίνδυνων φυτοφαρμάκων να μην ξεπερνούν το ανώτατο όριο. Μάλιστα, δεν τρέχει τίποτα ακόμα και εάν μαζί με τα μήλα φάγατε και flufenoxuron – ουσία που τώρα πια έχει άδεια χρήσης μόνο ως συντηρητικό ξύλων –, εάν τα μήλα ήταν περσινής εσοδείας, του 2012!
Αντίθετα, οι απαντήσεις στο ερώτημα πόσα από τα φυτοφάρμακα που τρώμε καθημερινά είναι και παράνομα – έχει απαγορευθεί, δηλαδή, η κυκλοφορία τους στη χώρα μας ως άκρως επικίνδυνων για τη δημόσια…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 2.116 επιπλέον λέξεις

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.