Άνω-κάτω οι αντικειμενικές τιμές

Προσθέστε ἐδῶ τὴν δική σας ἄποψη… (προαιρετικό)

αἰέν ἀριστεύειν

Άνω-κάτω οι αντικειμενικές τιμές

Αυξομειώσεις στις αντικειμενικές τιμές των ακινήτων «βγάζει» ο νέος μηχανισμός αυτόματης προσαρμογής τους στις εμπορικές τιμές που ετοιμάζει το υπουργείο Οικονομικών, καθώς και η επέκταση του αντικειμενικού συστήματος σε όλη τη χώρα με την ένταξη περιοχών εκτός σχεδίου όπου σήμερα ισχύουν «βασικές αξίες» για οικόπεδα και αγροτεμάχια και «τιμές εκκίνησης» για κατοικίες και κτίσματα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, τα στοιχεία από τη μέχρι στιγμής επεξεργασία των αντικειμενικών τιμών που έχει επεξεργασθεί η αρμόδια επιτροπή του υπουργείου Οικονομικών δείχνουν μεγάλες αυξήσεις μέχρι και πάνω από 100% στα ακίνητα σε «λαϊκές» και μεσαίες περιοχές εντός σχεδίου, καθώς και σε κατοικίες και οικόπεδα σε περιοχές της Αττικής, αστικά κέντρα της επαρχίας, τουριστικά και παραθαλάσσια μέρη και κυρίως νησιά.

Δείτε την αρχική δημοσίευση 158 επιπλέον λέξεις

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.