Το μεγάλο (αυτό)φακέλωμα…

Προσθέστε ἐδῶ τὴν δική σας ἄποψη… (προαιρετικό)

αἰέν ἀριστεύειν

Αρχές και Facebook ερίζουν για τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών

Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα… Το Facebook, όπου κάθε παιδί πλέον έχει λογαριασμό, έχει γίνει «αρένα» για τους επιτήδειους: Επίδοξοι απαγωγείς, παιδόφιλοι, παιδεραστές, κάθε είδους επικίνδυνος άνθρωπος για ανηλίκους και ενηλίκους μπορεί να κρύβεται πίσω από ένα προφίλ.

Το κοινωνικό δίκτυο, σε μια σπασμωδική κίνηση, προσπάθησε να σβήσει 4.500 λογαριασμούς που δεν ανταποκρίνονταν σε πραγματικά πρόσωπα. Όμως μετά τις αντιδράσεις, αναγκάστηκε να τα «ξανανεβάσει».

Από την άλλη, οι Αρχές «γκρινιάζουν», ζητώντας από το δίκτυο να τους παρέχει περισσότερα στοιχεία για χρήστες του, όταν απαιτείται και γρήγορα- καταλογίζοντάς του έλλειψη συνεργασίας.

Και το Facebook, βρίσκεται στη «μέση», προσπαθώντας να προστατεύσει τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα των «πελατών» του. Υπάρχει χρυσή τομή ώστε να προστατεύονται ζωές, αλλά να μη φακελωνόμαστε;

Δείτε την αρχική δημοσίευση 735 επιπλέον λέξεις

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.