Η Ελένη Τσαλιγοπούλου τραγουδά Παναγιώτη Τούντα

Η Ελένη Τσαλιγοπούλου τραγουδά Παναγιώτη Τούντα clickatlife.gr – Παρ, 14 Ιουν 2013
Για δύο βραδιές, στις 15 και 16 Ιουνίου, η Ελένη Τσαλιγοπούλου ερμηνεύει στο Προαύλιο του Badminton

Η Ελένη Τσαλιγοπούλου ξεχωρίζει τα τελευταία είκοσι χρόνια. Είναι ένα καλλιτεχνικό μέγεθος ερμηνεύτριας, που δεν μετριέται με τους κοινούς όρους κατηγοριοποιήσεων.

Αυτήν τη φορά επιλέγει μαζί με τις Αψιλίες, να αποδώσουν τραγούδια του Παναγιώτη Τούντα (1884-1942), του πρωτομάστορα των ελλήνων συνθετών.

Ο Τούντας είναι ο πρώτος έλληνας λαϊκός συνθέτης που το 1924, αναγράφεται το όνομα του σε ετικέτα δίσκου. Ο παλιότερος με τις περισσότερες διαχρονικές επιτυχίες.

«Τα τραγούδια του είναι «Μήτρες» που γεννούν έναν αιώνα

που ν’ θεμέλια στα καινούρια και που τραγουδιούνται ακόμα»

Το παραπάνω δίστιχο του ανιψιού του Τούντα, Λευτέρη Σκορδίλη, τα λέει όλα για τη σημασία και αξία των τραγουδιών του. Τραγούδια, όπως τα: «Αερόπλανο θα πάρω», «Άμαν Κατερίνα μου», «Γιατί φουμάρω κοκαΐνη», «Δημητρούλα μου», «Η γκαρσόνα», «Μπαρμπαγιαννακάκης», «Χαρικλάκι», «Κουβέντα με το Χάρο», «Μπήκε ο χειμώνας», «Με ζουρνάδες και νταούλια» κ.ά.

Αφεθείτε στη γνήσια ομορφιά των τραγουδιών του Παναγιώτη Τούντα, που απηχούν πάντα γοητεία και βαθιά αίσθηση. Τραγούδια, που μετά από τόσα χρόνια εξακολουθούν να τορπιλίζουν κάθε έννοια συμβατικότητας.

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.