Εκδηλώσεις στην Λέσχη Ανάγνωσης και Δημιουργίας στην Πλάκα

100_3275100_3267100_3280100_3276100_3259100_3258

Αναρτήθηκε για πρώτη φορά στα neaonline
από τη Βάλια Μιχαήλ

Η Λέσχη Ανάγνωσης και Δημιουργίας συμμετείχε ενεργά στον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος λίγο πριν τις Καλοκαιρινές διακοπές.
Συγκεκριμένα μέλη της επισκέφθηκαν σημαντικά μνημεία της Μεταλλευτικής Περιόδου στην Πλάκα Κερατέας, περπάτησαν στην φύση και έμαθαν σημαντικές πληροφορίες για τις στοές και το περιβάλλον που ζουν.
Επίσης έλαβαν ενεργή δράση τιμώντας τον Παγκόσμιο αυτό εορτασμό, στον καθαρισμό της περιοχής τους από ξερά χόρτα και σκουπίδια που οργάνωσε με μεγάλη επιτυχία ο Εξωραϊστικός και Εκπολιτιστικός Σύλλογος Πλάκας Κερατέας, ο οποίος στηρίζει πάντοτε όλες τις δραστηριότητες που γίνονται στην Λέσχη.

Τέλος έγινε απονομή των πιστοποιητικών παρακολούθησης όλων των μαθημάτων
και εκδηλώσεων σε όλους όσους συμμετείχαν τη φετινή χρονιά.
Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να κατασκευάσουν διάφορα μικροαντικείμενα, να περάσουν δύο ξένοιαστες ευχάριστες ώρες μαζί με τους συνοδούς τους.

Τέλος η υπεύθυνη καθηγήτρια και υπογράφουσα το άρθρο Βάλια Μιχαήλ ευχήθηκε σε όλους ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ και έδωσαν ραντεβού την πρώτη εβδομάδα του Σεπτέμβρη!

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.