Ο αντίκτυπος της κρίσης στους Έλληνες πολίτες:

Η Ομάδα Διαφόρων Δραστηριοτήτων της Ευρωπαϊκής Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής (Ε.Ο.Κ.Ε.) διοργανώνει συνέδριο, με θέμα: «Ο αντίκτυπος της κρίσης στους Έλληνες πολίτες: πορεία προς την ανάκαμψη!». Το συνέδριο θα λάβει χώρα, την Παρασκευή 31 Μαΐου 2013, στις 08:30 το πρωί, στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ), Τσιμισκή 29, Θεσσαλονίκη.

Η Ομάδα Διαφόρων Δραστηριοτήτων της Ε.Ο.Κ.Ε. εκπροσωπεί ένα ευρύ φάσμα της ευρωπαϊκής κοινωνίας των πολιτών, συμπεριλαμβανομένων των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων, των ελεύθερων επαγγελμάτων, των τεχνών, των καταναλωτών, και του εθελοντικού τομέα, των ιατρικών, νομικών, επιστημονικών και ακαδημαϊκών κοινοτήτων, των Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων, αγροτών, περιβαλλοντολόγων, κ.λπ.

Στο συνέδριο της 31ης Μαΐου θα εξετασθεί το ζήτημα του ανθρώπινου κόστους και των επιπτώσεων, στους πολίτες, της οικονομικής και κοινωνικής κρίσης, στην Ελλάδα. Η εκδήλωση θα δώσει την ευκαιρία, στα μέλη της Ε.Ο.Κ.Ε., να ακούσουν τους πολίτες της χώρας μας και την οργανωμένη κοινωνία των πολιτών και να ενημερωθούν, για την καθημερινή πραγματικότητα και τις προκλήσεις, που αντιμετωπίζουν και να σκεφθούν την ανάκαμψη.

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.