Για ρύθμιση στην εφορία

Προσθέστε ἐδῶ τὴν δική σας ἄποψη… (προαιρετικό)

αἰέν ἀριστεύειν

γραφει ο αρισταρχος

matiΈβαλε παραμάσχαλα τον φάκελο με τα απαραίτητα έγγραφα για την τακτοποίηση στην εφορία και πήγε στην πόρτα.

-Φεύγω.

-Να προσέχεις και με το μαλακό, είπε η γυναίκα του, η Μελιό. Μην τους αγριεύεις, ήρεμα

Τον φίλησε τρυφερά στο μάγουλο και τον χάϊδεψε απαλά στην πλάτη.

 -Πρόσεχε, μην ξεχνάς ότι έχεις πίεση. Αν δεις πως δεν γίνεται τίποτε παράτατα και έλα σπίτι αμέσως. Πήρε βαθιά ανάσα και βγήκε στον δρόμο με ανάμικτα συναισθήματα και ένα σφίξιμο στο στομάχι σκληρό σαν γροθιά. Πότε και πως μαζεύτηκαν δέκα πέντε χιλιάρικα χρέος στην εφορία  ούτε που το κατάλαβε. Πήγε σ’ εκείνη την στριφνή την προϊσταμένη του δικαστικού της ΔΟΥ πριν από δυό μήνες αλλά του ζήτησε με ένα χαζοχαμόγελο αποδεικτικά για την αιτία της μικρής δόσης διακανονισμού που ζητούσε. “Τόσα δίνω… πόσα θες…” της είπε στην εφορία με διάθεση για καλαμπούρι. Κι αυτή αντί για απάντηση του πέταξε μια κακιά φωτοτυπία…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 1.296 επιπλέον λέξεις

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.