ΚΠΕ Λαυρίου: Πρόσκληση σε περίπατο και ξενάγηση στον αρχαιολογικό χώρο του Θορικού

Το ΚΠΕ Λαυρίου συμμετέχοντας για δεύτερη χρονιά στη δράση πράσινες πολιτιστικές διαδρομές ,της γενικής διεύθυνσης αρχαιοτήτων και πολιτιστικής κληρονιάς της γενικής γραμματείας πολιτισμού, διοργανώνει περίπατο και ξενάγηση στον αρχαιολογικό χώρο του θορικού σε συνεργασία με την Βελγική αρχαιολογική σχολή Αθηνών, η οποία έχει ανασκάψει το χώρο.

Κυριακή 2 Ιουνίου 2013, ώρα 9.30

Ο περίπατος -ξενάγηση θα γίνει με στάσεις σε επιλεγμένα σημεία (μυκηναϊκοί τάφοι,αρχαίο μεταλευτικό πλυντήριο, θέατρο).
Η διαδρομή θα έχει εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα, ενώ παράλληλα στοχεύει να αναδείξει την αρμονική συνύπαρξη αρχαιολογικών μνημείων και φύσης.
Η συγκέντρωση θα γίνει στο ΚΠΕ εντός του ΤΠΠΛ (τεχνολογικό πολιτιστικό πάρκο Λαυρίου) και η μετάβαση στο θορικό θα γίνει με πούλμαν.

Η συμμετοχή είναι ελεύθερη. Τηλέφωνο επικοινωνίας 22920-22693

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.