Εκδηλώσεις στην Κερατέα και Λαύριο 18 Μαίου 2013

Προβολή του ντοκιμαντέρ “ENCARDIA, Η ΠΕΤΡΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ” του Άγγελου Κοβοτσού στη “Χρυσή Τομή” Κερατεας.
Ο Σύνδεσμος «ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ», το «Λύκειο των Ελληνίδων» Κερατέας και ο Λαογραφικός Σύλλογος «Απόλλων» Κερατέας σας προσκαλούν την Κυριακή 19 Μαΐου 2013, ώρα 8μ.μ στην αίθουσα εκδηλώσεων της «ΧΡΥΣΗΣ ΤΟΜΗΣ» (Λ. Αθηνών-Σουνίου 55, Κεντρική Πλατεία Κερατέας) για την προβολή του ντοκιμαντέρ «ENCARDIA, Η ΠΕΤΡΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ» του Άγγελου Κοβότσου.

Ε.ΜΕ.Λ: Εορτασμός της Ευρωπαϊκής Νύχτας των Μουσείων με εκδήλωση στο Λαύριο
“Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΝΥΧΤΑ ΤΩΝ ΜΟΥΣΕΙΩΝ” “LA NUIT EUROPÉENNE DES MUSÉES”
Η Εταιρεία Μελετών Λαυρεωτικής συμμετέχοντας στις εκδηλώσεις που διοργανώνονται σε όλη την Ευρώπη υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού- Διεύθυνση των Μουσείων Γαλλίας, σας προσκαλεί να επισκεφτείτε το Μουσείο στην οδό Ανδρέα Κορδέλλα, στον χώρο της ΑΚΕΛ, στο Λαύριο.
Σάββατο, 18 Μαΐου 2013 Ορυκτολογικό Μουσείο Λαυρίου
Από τις 20:00 έως 00:30 Η είσοδος είναι ελεύθερη
Στον προαύλιο χώρο του Μουσείου με ζωντανή μουσική, προβολή video-slides και τοπικό κρασί.

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.