«Μποέμ /La boheme»με την συμμετοχή του μαέστρου Α. Λαζάρου

Ελένη Δροσοπούλου
για τα neaonline

Το Σάββατο 27 Απριλίου, μετά από την ενημέρωση που είχαμε από το Μαέστρο μας, μέλη από τις δύο χορωδίες της Κερατέας, Δημοτικής και ΚΑΠΗ, παραβρέθηκαν στην εκδήλωση που έγινε στο ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ «ΠΟΛΥΧΩΡΟΣ» του ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ.
Στην εκδήλωση αυτή, η ΕΘΝΙΚΗ ΛΥΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ με δωρεά από το ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΥΡΟΣ ΝΙΑΡΧΟΣ, παρουσίασε το λυρικό έργο: «Μποέμ /La boheme»,του Τζάκομο Πουτσίνι.
Η προσέλευση του κοινού ήταν πολύ μεγάλη. Αρκετοί από τους θεατές, παρά τον μεγάλο αριθμό των θέσεων του «ΠΟΛΥΧΩΡΟΥ», δεν κατάφεραν να βρουν κάθισμα. Το γεγονός αυτό, μάλλον μας βγήκε σε καλό. Είχαμε την ευκαιρία να απολαύσουμε, από το πλατύσκαλο του κλιμακοστασίου, (το οποίο σχημάτιζε ένα πρώτης θέσεως άτυπο θεωρείο), από απόσταση αναπνοής και με πολύ καλή θέα από ψηλά, όλες τις λεπτομέρειες που διαδραματίζονταν επί σκηνής, κατά την εκτέλεση της παράστασης.

Ανάμεσα στους καταπληκτικούς καλλιτέχνες, τόσο της Φωνητικής όσο και της Υποκριτικής τέχνης, σε έναν από τους κύριους ρόλους ξεχώριζε η άψογη παρουσία και απόδοση, του μαέστρου μας κ. Τάσου Λαζάρου. Πέρα από το αυθόρμητο παρατεταμένο χειροκρότημα στο τέλος της παράστασης, πραγματικά αξίζουν θερμά συγχαρητήρια!

Λεπτομέρειες για την συγκεκριμένη εκδήλωση, μπορείτε να βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:

Δεδομένου ότι η παράσταση που δόθηκε στο Παλαιό Φάληρο, είναι η πρώτη για το 2013, στα πλαίσια του προγράμματος, «ΟΠΕΡΑ ΤΗΣ ΒΑΛΙΤΣΑΣ», ευχόμαστε ολόψυχα στο μαέστρο μας και τους συνεργάτες του ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ! Η συμμετοχή του κοινού να είναι ίδια με την πρώτη παράσταση, να γεμίζουν όλες οι θέσεις από κατ’ ενθουσιασμένους και πάνω απ’ όλα ευχαριστημένους θεατές!

Σημ: Οι συμμετέχοντες στην πρώτη αυτή εκδήλωση, συνάδελφοι – χορωδοί, (ως θεατές), ήταν:

Η Ελένη Δροσοπούλου, η Φανή Κολιού, η Αγγελική Χατζηγεωγλερή και ο Νίκος Δροσόπουλος.

Το πρόγραμμα όλων των προγραμματισμένων παραστάσεων της ΛΥΡΙΚΗΣ ΣΚΗΝΗΣ, μπορείτε να το δείτε στον σύνδεσμο που ακολουθεί:

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.