Πώς γιόρτασαν τις Απόκριες-Κούλουμα στην Πλάκα Κερατέας

100_3098100_3102100_3104100_3099

 

 

Ρεπορτάζ Βάλια Μιχαήλ

neaonline

 

Την Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου στην Λέσχη Ανάγνωσης και Δημιουργίας έγινε Εκδήλωση Κατασκευής Παραδοσιακού Χαρταετού με υπεύθυνη καθηγήτρια την υπογράφουσα το άρθρο και για την κατασκευή του Παραδοσιακού Χαρταετού τον Ανδρέα Πολλάκη.

 

Ο Σύλλογος Πλάκας οργάνωσε δύο πολύ ωραίες εκδηλώσεις για τους κατοίκους της περιοχής για την περίοδο της Αποκριάς.

 

Το Σάββατο 16 Μαρτίου οργάνωσε Αποκριάτικη Παιδική Εκδήλωση για όλα τα παιδιά με Μουσικές επιλογές Βραζιλιάνικων, Κουβανέζικων και Ισπανικών Salsa, του Ανδρέα Πολλάκη, διασκέδαση με παιχνίδια χορό,κλόουν και μικρό μπουφέ. Όλα τα παιδιά έφθασαν με εντυπωσιακές και πρωτότυπες καρναβαλίστικες ενδυμασίες μαζί με τους συνοδούς τους, χόρεψαν και διακέδασαν.

 

Την Καθαρά Δευτέρα 18 Μαρτίου ο Σύλλογος Πλάκας οργάνωσε το πέταγμα του χαρταετού στον αύλιο χώρο του παλιού Δημοτικού Σχολείου και αποκριάτικο γλέντι.  Πολλοί έφθασαν ντυμένοι μασκαράδες, διασκέδασαν έφαγαν αποκριάτικους μεζέδες που πρόσφερε ο Σύλλογος αλλά και σπιτικά παραδοσιακά εδέσματα που έφεραν  οι γυναίκες μέλη του Συλλόγου και που προετοίμασαν στα σπίτια τους. Ακούστηκε Δημοτική μουσική και παραδοσιακές επιλογές τραγουδιών όπως άλλωστε είναι το έθιμο της ημέρας. Όλοι ευχαριστήθηκαν, διακέδασαν και γέμισε ο χώρος με χαμόγελα, χρώμα και χαρά. Παρότι ο καιρός ήταν συννεφιασμένος η εκδήλωση έγινε υπαίθρια.

Σε όλες τις εκδηλώσεις ο Πρόεδρος και  μέλη του Συλλόγου εργάστηκαν με προθυμία και συντονισμό για την μέγιστη επιτυχία.

 

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.