ΕΞΟΡΜΗΣΗ ΣΤΟ ΛΑΪΟΝΙΚΟ ΑΛΣΟΣ ΣΟΥΝΙΟΥ

DSCF5676 - Copy

Με την παρουσία της Κυβερνήτου των Lions Νοτίου Ελλάδος & Νήσων L. Πέννυς Εμμανουήλ και με σημαντική προσέλευση μελών και φίλων, κυρίως των Λεσχών Lions: Αθηνών – Παύλος Μελάς, Αθηνών Παγκράτι – Λεωνίδας, Παλαιό Φάληρο – Τρίτων, Αθηνών Σωκράτης – Ζωγράφου, Αθηνών – Continental, Αθηνών, Αθηνών – Πατήσια, Αθηνών – Κηφισιά, Αθηνών – Παπάγος Αλέξανδρος, Αθηνών – Σαρωνικός και Αθηνών – Χαλάνδρι και πολλών μελών από τους συλλόγους της περιοχής του Λαυρίου, πραγματοποιήθηκαν την Κυριακή 10 Μαρτίου 2013 το πρωϊ από τις 10.00 μέχρι 13.30 οι εργασίες καθαριότητας, περιποίησης και δενδροφύτευσης στο Λαϊονικό Άλσος στον αρχαιολογικό χώρο του Σουνίου.
Την όλη διοργάνωση της εκδήλωσης είχε αναλάβει η Επιτροπή Προστασίας Πρασίνου – Δενδροφύτευσης των Lions Νοτίου Ελλάδος & Νήσων με Πρόεδρο τον L. Γιώργο Λυριντζή, σε συνεργασία με το Δήμο Λαυρεωτικής.
Συνολικά φυτεύθηκαν πάνω από διακόσια δενδρύλλια, ενώ διανοίχθηκε το μονοπάτι πρόσβασης στο χώρο και περιποιήθηκαν με κλάδεμα και διαμόρφωση των λάκκων των δενδρυλλίων, που είχαν φυτευθεί στον ίδιο χώρο από τους Lions το έτος 2000.
Η Κυβερνήτης μετά το πέρας των εργασιών ευχαρίστησε όλες τις Λέσχες που συμμετείχαν και έδωσε το banner της στους εκπροσώπους των κατωτέρω συλλόγων που έλαβαν μέρος στην εκδήλωση: Κυνηγετικός και Σκοπευτικός Σύλλογος Λαυρίου, 1ο Σύστημα Ναυτοπροσκόπων Λαυρίου, Σύλλογος Εθελοντών Δασοπυροσβεστών Λαυρεωτικής, Σύνδεσμος Αλληλεγγύης και Φιλίας Λαυρίου “Αλέξινατς”, Εξωραϊστικός Σύλλογος Πάνορμος, Πανθεσσαλικός Σύλλογος Λαυρίου, Σωματείο Εργαζομένων Δήμου Λαυρεωτικής, Ένωση Θηραίων Λαυρεωτικής, Εμποροεπαγγελματικός Σύλλογος Λαυρίου.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες απηύθηνε η Κυβερνήτης στην Αντιδήμαρχο υπεύθυνη του Τομέα Πρασίνου κα Ιουλία Πιτσικάλη για την κινητοποίηση των τοπικών συλλόγων και στις Λέσχες Lions Αθηνών – Continental για την προσφορά των εργαλείων για τις φυτεύσεις και Αθηνών – Παύλος Μελάς για την προσφορά αναψυκτικών και γλυκισμάτων, που συνόδευσαν το κλείσιμο της όμορφης αυτής εκδήλωσης.

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.