Η Δημοτική Χορωδία Κερατέας έψαλλε τα κάλαντα στον Δήμαρχο Λαυρεωτικής

Βάλια Μιχαήλ
neaonline

kalanda 2012 xorodia

kalanda 2012 xorodia (2)

kalanda 2012 xorodia (3)
Την παραμονή των Χριστουγέννων 2012 η Δημοτική Χορωδία Κερατέας μαζί με τον Μαέστρο Αναστάσιο Λαζάρου έψαλλαν τα Κάλαντα στον Δήμαρχο Λαυρεωτικής Κωνσταντίνο Λεβαντή.
Ο Δήμαρχος ευχαρίστησε την Χορωδία, επένεσε όλους τους χορωδούς και τους ευχήθηκε Καλές γιορτές και Ευτυχισμένο το Νέο Έτος. Ευχήθηκε σε όλους να ευρίκονται μαζί με την οικογένεια τους και ανθρώπους που αγαπούν,υγεία για να μπορούν να ξεπερνούν τις δυσκολίες, να βάζουν νέους στόχους και να τους υλοποιούν. Ο Πρόεδρος της Χορωδίας κος Βασίλης Στουραίτης και ο Μαέστρος Αναστάσιος Λαζάρου αντάλλαξαν ευχές με τον Δήμαρχο αλλά και με όλους τους συντελεστές της Χορωδίας. Από την εκδήλωση δεν έλειψαν τα παραδοσιακά κεράσματα των Χριστουγέννων.

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.