Όλη η Αττική μια αυλή. Η ΑΥΛΗ ΜΑΣ!

Το Παγκόσμιο Δίκτυο Αλληλοβοήθειας «Κράτα ΜΕ» διοργανώνει την μεγαλύτερη Γιορτή προκαλώντας και προσκαλώντας όλους όσους αντιστέκονται και αγωνίζονται ενάντια σε ότι μας λυγίζει και μας αλλοτριώνει. Απέναντι στον κοινωνικό κανιβαλισμό προτάσουμε την αλληλοβοήθεια στον συνάνθρωπο.

15-16 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 1012 στο Ολυμπιακό Ιππικό Κέντρο

Προσκαλούμε να συμμετέχουν από την Αττική όλοι οι σύλλογοι, οι Τοπικοί Παραγωγοί, οι εθνοτοπικοί σύλλογοι, οι αθλητικοί σύλλογοι, θεατρικές ομάδες, χορωδίες, συγκροτήματα, εθελοντικές ομάδες, ομάδες πολιτικής προστασίας και σχολεία. Ο κάθε φορέας θα εκπροσωπείται με ένα περίπτερο όπου θα παρουσιάζει την δουλειά του με ένα 10λεπτο πρόγραμμα στην γιορτινή μας εκδήλωση ενώ συγχρόνως μπορεί να προωθήσει τα προϊόντα του.

Μαζί μας οι Δήμοι Παιανίας – Γλυκών Νερών, Παλλήνης, Σαρωνικού, Μαρκοπούλου, Λαυρεωτικής.

Δείξτε μας την καλύτερη σας δράση

Εκφράστε τις πιο ανατρεπτικές ιδέες

Υλοποιείστε το αδύνατο.

Δηλώστε συμμετοχή μέχρι 10 Δεκεμβρίου 2012 στo τηλέφωνo 22990-40014 (09:30-13:30) και στο mail: kratame@gmail.com

Ελάτε να γίνει η Αττική μια αυλή. Η ΑΥΛΗ ΜΑΣ!

Το Δ.Σ.

Κράτα ΜΕ για να κάνουμε τον κόσμο καλύτερο. ΜAZI!

Δίκτυο : Κέντρα ΣΤΗΡΙΞΗΣ και Ενημέρωσης Πολιτών

Κοι.Ν : Κοινωνικό νόμισμα

3R-project : (REuse- Recycle- REtrade)

Φ-collection : Μόδα με 2nd hand ρούχα (ΦΩΣ – ΦΥΣΗ)

eBook+ : Ανταλλακτήριο βιβλίων – ηλεκτρονικών

HFree : VIDEO GAME (η πραγματική ζωή στη εικονική πραγματικότητα)

Βραβεύσεις

Κυνηγι Θησαυρού

Μουσική – Χορός – Συναυλίες

Ποδήλατα και αλληλοβοήθεια

Καινοτόμα Επιχειρηματικότητα – Τοπική αγορά

ΒΑΖΖΑR συλλόγων

Λαχειοφόρος αγορά…

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.