<>. ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 13 ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΚΗ 14 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ στην Κερατέα

<< Η ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ΘΕΣΠΙΣ>> ΚΕΡΑΤΕΑΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ <<θΕΑΤΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΚΟΥΒΑΡΑ>> ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΣΠΑΡΤΑΡΙΣΤΙΚΗ ΚΩΜΩΔΙΑ ΤΗΣ ΛΙΛΙΑΝ ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ <<ΠΟΙΟΣ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟΝ ΟΥΙΛΙΑΜ>>. ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 13 ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΚΗ 14 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ .ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ 8.30μμ. ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ!! ..

Το «Ποιος σκότωσε τον Ουίλιαμ» χαρακτηρίζεται ως «… μια ξεκαρδιστική κωμωδία που προσφέρει πραγματικά πολύ γέλιο!». Γράφτηκε πριν 3 περίπου χρόνια από τη γνωστή ηθοποιό και σεναριογράφο της τηλεόρασης Λίλιαν Δημητρακοπούλου. Ο πρώτος θίασος που το ανέβασε ήταν η ερασιτεχνική ομάδα του δήμου Βύρωνα της οποίας ηγείται η ίδια. Όταν πρωτοπαίχτηκε σημείωσε τεράστια επιτυχία λόγω της τρομερής απήχησης του στο κοινό. Το έργο συμμετείχε στο φεστιβάλ του δήμου Καρδίτσας, στο οποίο η Λίλιαν Δημητρακοπούλου βραβεύτηκε ως η καλύτερη πρωτοεμφανιζόμενη θεατρική συγγραφέας της χρονιάς.

Αναστασία Σουρτζή

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.