Έκθεση ζωγραφικής 25 καλλιτεχνών στο Λαύριο

Είκοσι πέντε καλλιτέχνες  από την περιοχή της Λαυρεωτικής, εκθέτουν ενενήντα έργα ζωγραφικής με ελεύθερη θεματολογία στο Τεχνολογικό και Πολιτιστικό πάρκο Λαυρίου (αίθουσα μηχανουργείου).

Τα εγκαίνια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν την Παρασκευή 17 Αυγούστου, με τη  συμμετοχή πλήθους πολιτών  που θαύμασε τα υπέροχα έργα των καλλιτεχνών και συζήτησε μαζί τους, για όλα όσα τους εμπνέουν καθώς και για την τεχνοτροπία που χρησιμοποιεί ο καθένας.

Η έκθεση γίνεται υπό την αιγίδα του Ν.Π.Δ.Δ «ΘΟΡΙΚΟΣ» του Δήμου Λαυρεωτικής, στα πλαίσια του Φεστιβάλ «ΘΟΡΙΚΙΑ 2012».

Θερμός υποστηρικτής του όλου εγχειρήματος είναι η  ζωγράφος κα Μαρία Αποστόλου, που βοηθά ουσιαστικά στην ετήσια καθιέρωση και αναβάθμιση της έκθεσης ζωγραφικής των καλλιτεχνών της περιοχής.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η συμμετοχή των καλλιτεχνών ξεπέρασε τις προσδοκίες των διοργανωτών , οι οποίοι υποσχέθηκαν του χρόνου να πραγματοποιήσουν μια μεγαλύτερη τόσο σε αριθμό έργων όσο και σε διάρκεια, έκθεση ζωγραφικής.

Η έκθεση  θα λειτουργεί μέχρι και τη Πέμπτη 23 Αυγούστου, από τις 20:00 έως τις 23:00, στην αίθουσα Μηχανουργείου του Τεχνολογικού και Πολιτιστικού Πάρκου Λαυρίου.

         Ο Πρόεδρος

    Μανώλης Μπίστας

 

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.