Όχι δεύτερο στρατόπεδο για αλλοδαπούς στο Λαύριο!

Απόψεις

Βάλια Μιχαήλ

Στην περιοχή της Λαυρεωτικής υπάρχει ήδη ένα στρατόπεδο για την φιλοξενία  προσφύγων δεν θα πρέπει να δημιουργηθεί και δεύτερο! Το περιβάλλον της περιοχής είναι αρκετά υποβαθμισμένο δεν υπάρχουν θέσεις εργασίας για την ένταξη τους σε κάποιο πρόγραμμα, οι κάτοικοι μαστίζονται από πολύ υψηλή ανεργία και αντιμετωπίζουν σοβαρά υπαρξιακά προβλήματα. Το οδικό δίκτυο και η συγκοινωνία υστερούν, ο προαστιακός χάθηκε στον δρόμο…η περίθαλψη στο Κέντρο Υγείας είναι σε χαμηλό επίπεδο αφού καθημερινά προσέρχονται πολλά ανασφάλιστα άτομα στα έκτακτα περιστατικά, πολλές ειδικότητες δεν υπάρχουν και η περιοχή αντιμετωπίζει και το πρόβλημα της χωροθέτησης ΧΥΤΑ.

Θα πρέπει όλοι οι δήμοι να δεχθούν ένα αριθμό προσφύγων και παράνομων μεταναστών ή ακόμη να μεταφέρονται σε νησιά που έχουν εγκαταληφθεί και η γή κατέστη άγονη με σκοπό να τους προσφέρεται εργασία στον γεωργικό τομέα. Με τον τρόπο αυτό θα γίνουν παραγωγικοί και θα κερδίζουν όλα όσα χρειάζονται για την διατροφή και την περίθαλψη τους. Δεν θα πρέπει να νιώθουν σαν φυλακισμένοι αλλά σαν ενεργοί άνθρωποι ισότιμοι με όλους τους άλλους. Οι πόλεις και τα στρατόπεδα δεν έχουν υποδομές αλλά ούτε και ασχολίες για τον λόγο αυτό αναγκάζονται να κάνουν παραεμπόριο ή ότι άλλο για να μπορέσουν να εξασφαλίσουν το ενοίκιο και το φαγητό τους. Το κράτος θα πρέπει να βρει τρόπους για να εργαστούν και να προσφέρουν μόνοι τους στο εαυτό τους όλα όσα χρειάζονται για να ζήσουν.

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.