Γυναικείες snow boots 2011/2012

Οι snow boots είναι πολύ της μόδας φέτος. Tον δρόμο έδειξαν πολλές celebrities, κυρίως του εξωτερικού, που τις προτίμησαν  για τις εμφανίσεις τους στα χιονισμένα θέρετρα.

Οι μπότες αυτού του τύπου έχουν ζεστή επένδυση, αντιολισθητική σόλα και αδιάβροχη προστασία ενώ ταυτόχρονα παρέχουν ξεχωριστή άνεση. Αυτά τα χαρακτηριστικά τους τις καθιστούν ιδανικές για τις περιοχές με χιόνι ή με πολύ χαμηλές θερμοκρασίες και φορώντας τες μπορείτε να κάνετε άνετα και άφοβα τις βόλτες σας στα παγωμένα μονοπάτια των χειμερινών προορισμών διατηρώντας ταυτόχρονα το στιλ σας!

 

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.