Φίλοι της Μουσικής

Ο χώρο αυτός φιλοξενεί απόψεις φίλων που ασχολούνται με την μουσική αλλά και δημοσιεύει δωρεές σε άλλους φίλους ειδών που δεν χρειάζονται! Αντί για την ανακύκλωση χαρίστε τα σε άλλους που ίσως σας χαρίσουν και αυτοί κάτι άλλο…όπως καλώδια,περιοδικά,μηχανήματα κ.λ.π. Επικοινωνήστε μαζί μας για να ανακοινώσουμε αυτό που θέλετε να χαρίσετε περιγράφοντας το πλήρως μαζί με το όνομα και το τηλέφωνό σας. Άυτός είναι ένας θαυμάσιος τρόπος να γνωρίσετε και άλλους φίλους που ασχολούνται με την μουσική!
vmixael@yahoo.com

Ο Ορισμός της Μουσικής

Ως μουσική ορίζεται η τέχνη που βασίζεται στην οργάνωση ήχων με σκοπό τη σύνθεση, εκτέλεση και ακρόαση/λήψη ενός μουσικού έργου, καθώς και η επιστήμη που επικεντρώνεται σε θέματα συνδεόμενα με την παραγωγή, οργάνωση και λήψη ήχων. Με τον όρο εννοείται επίσης και το σύνολο ήχων από το οποίο απαρτίζεται ένα μουσικο κομμάτι.

Γνωστή και ως Απολλώνια Τέχνη, η μουσική παίρνει το όνομά της από τις εννέα Μούσες της αρχαίας ελληνικής μυθολογίας. Καθ’ αυτή την έννοια, η μουσική διέφερε σημασιολογικά της σημερινής χρήσης του όρου, και περιελάμβανε το σύνολο των τεχνών που βρίσκονταν υπό την προστασία των Μουσών. Στην Αρχαία Ελλάδα, ο όρος εννοούσε την Ποίηση, το Μέλος και τον Χορό ως μια αδιάσπαστη ενότητα τεχνών η οποία καλλιεργήθηκε ιδιαίτερα στο Θέατρο, ενώ τη θεωρία της Μουσικής εξέφραζε ο κλάδος της Αρμονικής. Ο διαχωρισμός αυτός υιοθετήθηκε και αναπτύχθηκε από τον δυτικοευρωπαϊκό πολιτισμό. Έτσι σήμερα μπορούμε να πούμε ότι η μουσική ως τέχνη, έρχεται να καλύψει την ανάγκη του ανθρώπου να εκφράσει με τους ήχους, τις σκέψεις, τα συναισθήματα και τις ψυχικές του καταστάσεις.

Μουσική στην Αρχαιότητα

Κατά την αρχαϊκή και κλασική εποχή, ο όρος μουσική εννοούσε τον μουσικά προκαθορισμένο στίχο, όπως εμφανιζόταν στα διάφορα ποιητικά είδη και κυρίως στη λυρική ποίηση. Με τη σημερινή σημασία του όρου, η ενότητα μουσικής και λόγου άρχισε να κλονίζεται κατά το δεύτερο μισό του 5ου αιώνα π.Χ. και σε αυτό συνέτειναν διάφοροι παράγοντες όπως η εισαγωγή καινοτομιών στη σύνθεση του μέλους, η εκτεταμένη ανάπτυξη της δεξιοτεχνικής οργανικής εκτέλεσης, οι μεταβολές στον τρόπο εκφοράς της γλώσσας και η μετέπειτα απώλεια της προσωδίας της.

Από την αρχαιότητα έχουν σωθεί ελάχιστα στοιχεία σχετικά με τη μουσική.

Καθώς οι περισσότεροι αρχαίοι μουσικοί πολιτισμοί δεν προέβαιναν σε εκτεταμένη χρήση μουσικής σημειογραφίας και η όποια γνώση των αρχαίων συστημάτων σημειογραφίας χάθηκε με το χρόνο, η ανθρωπότητα εισάγεται στο μεσαίωνα γνωρίζοντας ελάχιστα, κυρίως σε θεωρητικό επίπεδο, για την αρχαία μουσική, Στη Δυτική Ευρώπη ανθίζει η θρησκευτική (χριστιανική) μουσική, με τη μορφή ύμνων.

Επινόηση της γραμμικής μουσικής σημειογραφίας

Τον ενδέκατο αιώνα, ο Βενεδικτίνος μοναχός Γκουίντο ντ’ Αρέτσο (Guido d’Arezzo 9951050 μΧ) καθιέρωσε ένα σύστημα καταγραφής της μουσικής, βασιζόμενο σε οριζόντιες γραμμές και τετράγωνα σύμβολα τα οποία σημείωναν τη σχέση της εκάστοτε νότας με μια κεντρική. Το σύστημα αυτό θεωρείται ως ο πρόδρομος του πενταγράμμου που επικρατεί στη Δυτική μουσική σημειογραφία μέχρι σήμερα.

 Δυτική Μουσική

Στην δυτική Ευρώπη, η μουσική εξελίχθηκε από τη μονοφωνία ως την πολυφωνία και την ομοφωνία, από την εξάρτησή της στο ποιητικό – κυρίως θρησκευτικού αρχικά περιεχομένου – κείμενο, έως την ανεξαρτητοποίηση της από τη γλώσσα μέσω της ενόργανης μουσικής, από τις πρώτες προσπάθειες για δημιουργία ενός ορθολογικού συστήματος σημειογραφίας από τον Βοήθιο κατά τον 5ο αιώνα, μέχρι την τονική μουσική και από εκεί στην ατονικότητα στις αρχές του 20ου αιώνα. Στον δυτικοευρωπαϊκό χώρο επινοήθηκε επίσης και τελειοποιήθηκε σειρά από συστήματα Μουσικής Σύνθεσης, όπως η Αντίστιξη ή Κοντραπούντο, η Φούγκα, η Αρμονία, ο Δωδεκαφθογγισμός ή Σειραϊσμός.

 20ος και 21ος αιώνας

Μουσικά όργανα

Τα μουσικά όργανα είναι τεχνικά συστήματα που αποσκοπούν πρωτίστως στη δημιουργία ήχων. Ανάλογα με την κατασκευή και τα χαρακτηριστικά τους, κατηγοριοποιούνται σε έγχορδα, πνευστά, κρουστά ή ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά. Χρησιμοποιήθηκαν ως αναντικατάστατα μέσα για μαγεία και λατρεία, για τέχνη και ψυχαγωγία, για παιδεία και επικοινωνία. Είναι φορείς αξιών και πολιτιστικών μηνυμάτων, μάρτυρες της τεχνικής και πολιτισμικής προόδου της κάθε χωρικής και χρονικής περιόδου.

Κατά την αρχαιότητα, χρησιμοποιήθηκαν μουσικά όργανα όπως η λύρα και ο αυλός που ήταν ευρύτατα διαδεδομένα με διάφορες παραλλαγές στους πολιτισμούς της ανατολικής Μεσόγειου. Αργότερα αυτά τα όργανα υιοθετούνται από τους Ρωμαίους και εξελίσσονται μέσω της επίδρασης των φυλών που κατοικούσαν βόρεια των Άλπεων αλλά και των Αράβων.

Στην πορεία του χρόνου κάθε λαός έχει αναπτύξει μεγάλο αριθμό μουσικών οργάνων, από απλά τοξοειδή έγχορδα μέχρι πολύπλοκες άρπες με πεντάλ, από θαλάσσια κοχύλια έως σαξόφωνα με πλήθος από κλειδιά, μοχλούς και τάπες, από τα απλά ταμ-ταμ έως τα σύνθετα τύμπανα, κόνγκας και γκρανκάσες. Κάποια όργανα αναπτύχθηκαν και εξελίχθηκαν στη διάρκεια των αιώνων, στα πλαίσια της χρήσης τους στη συμφωνική ορχήστρα, τα ονομαζόμενα Όργανα της Ορχήστρας. Η ανθρώπινη φωνή έπαιζε επίσης αξιοσημείωτο ρόλο, και θεωρείται ως, ίσως, το πρώτο μουσικό όργανο που χρησιμοποιήθηκε από τον άνθρωπο, σε μια προσπάθεια του να μιμηθεί τον ήχο των πουλιών. Ωστόσο δε υπάρχει καμία βεβαιότητα για τους λόγους που άρχισε ο άνθρωπος να τραγουδάει και να παίζει μουσική. Κάτι τέτοιο φαίνεται να χρονολογείται από την έναρξη της γραπτής παράδοσης ίσως και προϊστορικά. Το μόνο βέβαιο είναι η πανάρχαια σχέση αλληλεπίδρασης ανθρώπινου ψυχισμού και μουσικής στη δημιουργία συναισθημάτων.

Σύνθεση μουσικής

Υπό τις ως άνω θεωρήσεις, τα ηχητικά στοιχεία γίνονται μουσική μόνον χάρη στην οργάνωσή τους από κάποιον άνθρωπο, ο οποίος κάποιες φορές θεωρείται από το περιβάλλον του ως προικισμένος με ειδικά προσόντα και γνώση, για να αποφασίσει ως προς την οργάνωση κάποιων συγκεκριμένων ή μη ήχων που θα επιλέξει, μέσα σε ένα δεδομένο χρονικό διάστημα.

Ο τρόπος με τον οποίον οργανώνει ο άνθρωπος το ηχητικό υλικό ούτως ώστε να παράξει μουσική, εξαρτάται από την αλληλεπίδρασή του με το φυσικό, κοινωνικό και πολιτισμικό περιβάλλον, από φυσικούς νόμους όπως η συμμετρία, η περιοδικότητα, η επανάληψη, η ταλάντευση, η ηχώ, και πιθανόν από ποικίλους άλλους αστάθμητους παράγοντες.

Εκτέλεση

Ακοή

Κριτική αποδοχή

 Κοινωνική Λειτουργία

Η στενή σχέση που είχε και διατηρεί ο άνθρωπος με τη μουσική επιβεβαιώνεται από το πλήθος καταγεγραμμένων ιστορικά συνθέσεων που εκφράζουν την κάθε περίσταση της ζωής: θρησκευτικοί ύμνοι, χοροί, τραγούδια φυσιολατρικού περιεχομένου, μοιρολόγια, νανουρίσματα, εμβατήρια, πολιτικά τραγούδια, τραγούδια της τάβλας, του γλεντιού, αναφερόμενα στις χαρές και στις λύπες από τη γέννηση ως το θάνατο του ανθρώπου, έως μνημειώδη παγκόσμια έργα υψηλής διανοητικής σύλληψης. Την αξία της Μουσικής αντελήφθησαν και εξύμνησαν μεγαλοφυΐες του πνεύματος όπως ο Σωκράτης, ο Πλάτωνας, ο Πυθαγόρας, ο Ρομαίν Ρολλάν, ο Καρτέσιος, ο Γκαίτε, ο Μπετόβεν, ο Βάγκνερ, ο Στραβίνσκι κ.α., καθώς φυσικά και οι λαοί μέσω της παραδοσιακής τους τραγουδοποιείας. Ενώ προαπαιτείται η κατάκτηση ειδικών γνώσεων προκειμένου να μελετηθεί, να αναλυθεί και, κατ’ επέκταση, να κατανοηθεί ένα μουσικό έργο, εντούτοις, το μόνο που χρειάζεται για την αισθητική απόλαυσή της είναι η διάθεση για ακρόασή του. Η τέρψη αυτή που εξάγει ο ακροατής από το μουσικό έργο εξαρτάται, σε μεγάλο βαθμό, από τον μουσικό και ευρύτερο καλλιτεχνικό πολιτισμό της ιδιαίτερης καταγωγής και διαμονής του καθώς και από τα μουσικά ύφη και είδη με τα οποία είναι προσωπικά εξοικειωμένος. Δύο ακροατές με διαφορετικό μουσικό και πολιτισμικό υπόβαθρο, επί παραδείγματι ένας Γερμανός και ένας Ινδός, θεωρείται δύσκολο να εξάγουν τα ίδια αισθητικά συμπεράσματα ακούγοντας την 9η Συμφωνία του Μπετόβεν ή μια ινδική ράγκα.

Ως τέχνη, η μουσική δεν ανήκει πλέον μόνο σε υψηλά κοινωνικά στρώματα. Κάθε άνθρωπος μπορεί και δικαιούται να αναπτύξει το μουσικό του αισθητήριο αρκεί, να στρέψει το ενδιαφέρον του και να αφιερώσει τον απαιτούμενο χρόνο και διάθεση να ακούσει συγκεντρωμένος μια απ’ τις σπουδαιότερες κατακτήσεις της ανθρώπινης εξέλιξης, τη Μουσική.

 Εκπαίδευση

Ακαδημία

Ως επιστήμη, η μουσική εξετάζει την προέλευση, την παραγωγή, τη διάταξη, το ύψος, τη διάρκεια, την ένταση και τη χροιά των ήχων, όπως και τη μεταξύ τους σύνδεση. Σε αυτόν τον τομέα, ως ξεχωριστές επιστήμες αναπτύχθηκαν η Μορφολογία, η Μουσικολογία, η Εθνομουσικολογία, η Ιστορία της Μουσικής και η Ακουστική.

Μουσικές σχολές και Ωδεία

Τεχνολογία

Αναφέρεται στη σχέση που έχει η μουσική με ορισμένους τομείς της τεχνολογίας. Η πιο συνηθισμένη σχέση όταν μιλάμε για μουσική τεχνολογία είναι η χρήση των Υπολογιστών. Από τις πολλές εφαρμογές των ηλεκτρονικών υπολογιστών στη μουσική ξεχωρίζουν οι παρακάτω: σύνθεση έργων, δημιουργία καινούριων ηχοχρωμάτων, επεξεργασία πληροφοριών, επεξεργασία ηχητικού υλικού, επεξεργασία γραφών και εκτύπωση.

Πηγή internet

Πρόσωπα του Τόπου μας: Ανδρέας Πολλάκης
Ένας πειραματιστής …που ψάχνει για χρόνια τον τέλειο φυσικό ήχο!

Ο Ανδρέας γενννήθηκε στην Αθήνα απο φιλόμουσους γονείς. Η μητέρα του λάτρης της Νησιώτικης Μουσικής και του χορού παρακολουθούσε τα πάντα στην Σχολή του Αήμνιστου Δασκάλου Σίμου Καρρά, Συλλέκτη Λαικών μουσικών οργάνων,Χοροδιδάσκαλου, Ιδρυτή του Μουσείου Λαικών Οργάνων και Παραδοσιακής Μουσικής απο όλη την Ελλάδα.

Ο πατέρας του ξημεροβραδιαζόταν ακούγοντας μουσική.Όλων των ειδών ραδιόφωνα πέρασαν απο τα χέρια του ….από τα παλαιότερου τύπου που βλέπουμε στον παλιό Ελληνικό Κινηματογράφο με λάμπες (λαμπάτα) όπως τα έλεγε αλλά και άλλα που αποκαλούσε (τρανσιστοράτα).

Απο μικρή ηλικία παρακολουθούσε όλες τις μουσικές εκδηλώσεις μαζί με την μητέρα του αλλά του άρεσε πολύ και ο χορός.

Σε ηλικία επτά μόλις ετών ζήτησε απο τους γονείς του να του αγοράσουν μία κιθάρα και γράφτηκε στο ωδείο για εκμάθινση Κλασσικής κιθάρας. Στα δώδεκα του ζήτησε πιάνο αλλά γράφτηκε και σε σχολή χορού τα οποία όμως άφησε αργότερα για άλλα ποιό ενδιαφέροντα για τον ίδιο Μουσικά χόμπυ!

Ο Ανδρέας έγινε βιβλιοφάγος της Μουσικής, διάβαζε τα πάντα γύρω απο αυτή αγόραζε συνέχεια Μουσικά περιοδικά και έγινε λάτρης και συλλέκτης όλων των εξιδεικευμένων εκδόσεων που σχολίαζαν όλα όσα αφορούσαν τα μηχανήματα και την ποιότητα του ήχου.

Πρίν ακόμη τελειώσει την Ανώτερη Εκπαίδευση είχε κατορθώσει να έχει ήδη στην κατοχή του ένα πολύ καλό, για την εποχή εκείνη, στερεοφωνικό συγκρότημα.Ένα ολοκληρωμένο σύστημα που ζήλευαν όλοι οι συνομίληκοί του.Πικάπ GARAD, ενισχυτή LAXMAN L31 και κασετόφωνο NAKAMICHI!

Άρχισε να αγοράζει δίσκους βινυλίου με όλων των ειδών τραγούδια της εποχής που αργότερα κατέληξαν να γίνουν χιλιάδες και να γεμίσουν ασφυκτικά κάθε γωνιά του σπιτιού του.

Ελληνικά και Ξένα, Παραδοσιακά,Κλασσικά, Μοντέρνα,Ρόκ,Μπαλάντες, Οπερέττες, Νησιώτικα, δίσκοι που πρωτοκυκλοφόρησαν την δεκαετία του 1930 και μέχρι τα τελευταία χρόνια.

Το βινύλιο αντικαταστάθηκε απο τα γνωστά μας Cds και έτσι άρχισε και την συλλογή αυτών των μικροσκοπικών δίσκων που όμως δέν τον άφηναν ικανοποιημένο διότι η μουσική τους απόδοση ήταν φτωχή σε σίγκριση με του βινυλίου! Γίνανε και αυτά χιλιάδες αλλά το βινύλιο βινύλιο…

Ο Ανδρέας άρχισε να φροντίζει και να συντηρεί όλους τους δίσκους βινυλίου της συλλογής του γιατί έγιναν πλέον συλλεκτικοί και δυσεύρετοι εφόσον η παραγωγή τους σταμάτησε.

Πως άρχισε να πειραματίζεται με την ποιότητα του ήχου…

Όλοι οι φίλοι μιά μεγάλη παρέα μουσικόφιλων άρχισαν να αγοράζουν ότι ποιό σύχρονο σε μηχανήματα κυκλοφορούσε. Ενισχυτές, προενισχυτές για καλύτερη διαύγια πικάπ με χοντρές βάσεις, άλλες λεπτότερες…καλώδια φτιαγμένα με διάφορα υλικά, ηχεία μεγάλα ξύλινα…μικρά και βαριά…μεταλλικά spikes για να στηρίζονται επάνω ….μονώσεις με διάφορα υλικά από ξύλο…μάρμαρο, μαλλί!!!, και πολλά άλλα υλικά που όταν τα έψαχναν προκαλούσαν μεγάλη περιέργια από τους καταστηματάρχες που τα πούλαγαν…

Μέσα από πολλά άλλα πειράματα πολλές φορές απαγοητευτικά και άλλες φορές ενθαρρυντικά οι εμπειρίες μεγάλωσαν και ο Ανδρέας έγινε σοφώτερος!!

Έφτασε στο σήμερα…και είναι υπερήφανος για τις τεράστιες ξύλινες κόρνες με σχέδια HEADLUD που κατασκεύασε με την βοήθεια οικογενειακού του προσώπου χρησιμοποιόντας μεγάφωνα της Αγγλικής εταιρείας LOWTHER τύπου PM2. Χρησιμοποιεί ένα ζεύγος μονομπλόκ 300Β, πικάπ κατασκευασμένα απο την μουσικοπαρέα…για ψηφιακή πηγή ένα ROTEL 901.

Τα τελευταία χρόνια ασχολήθηκε πάρα πολύ με την ιδιοκατασκευή των INTERCONNECTS γιατί πιστεύει ότι υπάρχουν καλύτερες υλοποιήσεις όσον αφορά την φυσικότητα του ήχου…άρα μπορεί να υπάρξει περαιτέρω βελτίωση. Απο ότι φαίνεται δεν πρόκειται να σταματήσει ποτέ να ψάχνει τον καλύτερο ήχο και συνεχίζει να πειραματίζεται…Στις φωτογραφίες βλέπουμε τις τεράστιες ξύλινες κόρνες και τα INTERCONNECTS που έφτιαξε ο ίδιος.

Ο Ανδρέας είναι σήμερα μέλος του ACA  CLUB ( ΟΜΙΛΟΣ ΦΙΛΩΝ της ΗΧΗΤΙΚΗΣ ΠΙΣΤΟΤΗΤΑΣ – Audiophile Club of Athens) του οποίου τα μέλη είναι μουσικόφιλοι που ανταλλάζουν απόψεις και ακούνε μουσική μαζί σε οργανωμένες εκδηλώσεις.

Αγαπημένα του στέκια είναι όλοι οι χώροι όπου διοργανώνονται όλων των ειδών συναυλίες, του αρέσει το θέατρο, παρακολουθεί τα Πολιτιστικά Δρώμενα της περιοχής του, αγαπάει τους Μεγάλους Συνθέτες και ακούει κλασσική μουσική στο Μέγαρο Μουσικής και τη Λυρική Σκηνή.

Έχει οργανώσει πολλές μουσικές βραδιές σαν DJ σε μουσικούς χώρους όπου εργάστηκε αλλά και σε δικό του χώρο με δικά του μηχανήματα.

Προσκαλεί όποιον φίλο της Μουσικής ενδιαφέρεται να ακούσει τις ιδιοκατασκευή κόρνες του αλλά και τα Interconnects για ανταλλαγή απόψεων σχετικά με την βελτιωμένη ποιότητα ήχου που παράγουν!! Για περισσοτερες πληροφορίες επικοινωνήστε με το τηλέφωνο της ιστοσελίδας 6906458907 ή στείλτε email στο andreaspollakis@gmail.com αναγράφοντας την λέξη ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ.

Η ηλεκτρονική διεύθυνση του ιστότοπου είναιhttp:/neaonlinedotcom1.wordpress.com.

Χαρίζονται παλαιά περιοδικά Ήχου μέχρι το 2000 σε συλλέκτες

Τηλέφωνο 6996754901

Χαρίζονται interconnects σε πραγματικό μουσικόφιλο! 6996754901

πρώτα σχόλια για την εκδήλωση αντρέα πολλάκη-βάλια μιχαήλ [b http://www.aca.gr/index/forums/…/hiend1?…%5Dπρώτα σχόλια για την εκδήλωση αντρέα πολλάκη-βάλια μιχαήλ [b]

  • gheropgheropACA President

    Πρώτα Σχόλια για την Εκδήλωση Αντρέα Πολλάκη-Βάλια Μιχαήλ (Γιώργος Χαιρόπουλος)

    Είναι λίγες οι φορές που έχω σχολιάσει πρώτος μία μηνιαία συνάντηση.  Ο λόγος είναι ότι δεν έχω ιδιαίτερες αρετές  προς τούτο και ταυτόχρονα είμαι τυχερός, γιατί ευτυχώς υπάρχουν άλλοι  πολύ καταλληλότεροι  από εμένα. Όμως δεν μπορώ να σας κρύψω, ότι ΟΛΟΙ όσοι πήγαμε στον Αντρέα και στη Βάλια στο σπίτι τους στην εξοχή (Πλάκα Κερατέας), ζήσαμε μια εμπειρία που θα μας μείνει αξέχαστη. Η συνάντηση αυτή δεν έμοιαζε με καμία  από όσες έχουμε πραγματοποιήσει  μέχρι τώρα, και ήταν τόσο, μα τόσο διαφορετική. Όποιος δεν μπόρεσε να παραβρεθεί ΕΧΑΣΕ… Η διαδρομή μέχρι να φθάσουμε ήταν καταπληκτική, θύμιζε μετά από ένα σημείο επαρχιακό δρόμο, με δένδρα δεξιά και αριστερά και προς το τέλος είχε και φοβερή θέα, θάλασσα και νησιά. Η περιοχή ήταν χωριό και τα σπίτια στη γειτονιά ήταν όπως στην παλιά καλή εποχή, που όλοι γνωρίζονταν μεταξύ τους. Ρωτήσαμε που είναι το σπίτι του Αντρέα, όταν κατά λάθος μπήκαμε σε κάποιο άλλο, από το οποίο ακούγαμε φωνές και με χαμόγελο μας πληροφόρησαν, ενώ θα θέλανε να καθίσουμε  μαζί τους. Μπαίνοντας στην αυλή του σπιτιού διαπιστώσαμε  από τα πλακάκια την καλλιτεχνική φλέβα του Αντρέα αλλά και τα λουλούδια της Βάλιας. Στην εξώπορτα υπήρχε κουδούνι, αλλά και κουδούνα. Μπαίνοντας στο σπίτι, ήταν σαν να άλλαζες εποχή και να έφευγες από τα εγκόσμια.  Τραπέζια και καρέκλες διαφορετικές, κάδρα και αντικείμενα άλλα, καθώς και ξύλινες σκάλες. Και όμως υπήρχε τάξη σε όλα αυτά, μέσα σε μια φοβερή αταξία. Όλα ήταν καθαρά, τοποθετημένα λειτουργικά, χρηστικά και ταυτόχρονα πολύ όμορφα. Οι ατάκες της Βάλιας εκπληκτικές, χιούμορ και πηγαίο γέλιο. Υπήρχε καφές και τόσα άλλα καλούδια και πάνω από όλα έβλεπες την ΕΥΤΥΧΙΑ στα πρόσωπα του Αντρέα και της Βάλιας. Χαιρόντουσαν από καρδιάς που είμαστε μαζί τους. Ναι είναι ερωτευμένοι και έχουν κάνει ΕΠΙΛΟΓΗ-ΣΤΑΣΗ και ΑΠΟΦΑΣΗ ζωής που πολλοί από εμάς, δεν κρύβω, ότι ΖΗΛΕΨΑΜΕ. Η επιλογή αυτή μακριά από τα φώτα και της έγνοιες  της πόλης δεν είναι καθόλου εύκολη. Δείχνει όμως ξεκάθαρα την ΕΠΙΛΟΓΗ. Οι άνθρωποι αυτοί ξέρουν να ζήσουν. Πάνω από όλα, έχουν ΟΡΕΞΗ για ΖΩΗ. Το Στέρεο ήταν Μόνο και το ΜΟΝΑΔΙΚΟ ηχείο ΣΟΚ και ΔΕΟΣ. Η μουσική επιλογή εκπληκτική και στον τοίχο πολλοί Δίσκοι. Ο σχολιασμός απέριττος και συνοπτικός και η επικρότηση της Βάλιας, μετά τον Τσαικόφσκυ. Όλοι χειροκροτήσαμε, εγώ ίσως περισσότερο. Το μεγάφωνο είχε μόλις κολληθεί, αλλά η ΜΟΥΣΙΚΗ και ο ήχος έρρεαν πολύ φυσικά και ανθρώπινα. Το καθιστό για ΟΛΟΥΣ  φαγητό πολύ νόστιμο, στο διπλανό ιδιαίτερο  και πάλι απλό, αλλά και σαν μουσείο ανθρωπο-γεωγραφίας χώρο, με τα κεριά να φροντίζουν να φωτίζουν τις ψυχές πιο πολύ και όχι για τις εντυπώσεις. Νομίζω ότι χτες φάγαμε ένα γερό χαστούκι, από ΔΥΟ ανθρώπους που δεν είχαν καθόλου τέτοιο σκοπό, αλλά μόνο να μας περιποιηθούν και να μας κάνουν να περάσουμε καλά. Πρέπει να σκεφθούμε πολύ καλά για να καταλάβουμε τι ζήσαμε. Ήταν γερό μάθημα για την ΤΟΛΜΗ της Βάλιας και του Αντρέα. Ίσως και λόγω των καιρών να πρέπει να αναθεωρήσουμε πολλά πράγματα στη ζωή μας. ΟΜΟΛΟΓΩ, ότι χθες ΜΟΝΟ κατάλαβα τον ΑΝΤΡΕΑ και τη ΒΑΛΙΑ.  Το πόσο σημαντικοί άνθρωποι είναι. Μου είναι πια ιδιαίτερα συμπαθητικοί, είναι το λιγότερο που έχω να πω. Σας ευχαριστούμε από καρδιάς. Γιώργος Χαιρόπουλος

    1  27 Jun 2011
  • TroubleTroubleACA Member

    I know I should be shocked that the President of ACA is the first to write about a meeting, but knowing George so well, means understanding how lucky we are to have some one who is a President AND AN ACA MEMBER at the same time.

    I remember the past and weep. I think of the future and smile.

    I am grateful for what we have become.

    2  28 Jun 2011

1 thought on “Φίλοι της Μουσικής”

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s